Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

24.10.10

berhabOk agaknye

sudah Lama tIdak bertInta
sudah Lama tIdak meLuah
d saat begInI segenap ruang aku perLukan
seberapa manusIa aku IngInkan


sunggOh!
baru kInI aku sedar

baru kInI ALLAH membuka mata hatI
baru kInI aku tahu ertI dan nILaI


Ouh!
sunyI

keseOrangan
bOsan
pergILah jaOh2.


haIh.


mengapa aku rasa sebegInI???
rasa yg aku pk aku akan aLamI krn aku tIada PASANGAN
tp..nmpk nya ada Lg manusIa yg aku perLukan LebIh dr Insan yg m'jd PASANGAN aku
betapa aku sgt memerLukan manusIa2 Itu


abah
Ibu




kakak
adeQ



ujang





Int
az



Intan




cukOp
jIka aku hanya ada mereka
snts d cc
hIdOp aku sudah terIsI buat masa kInI


tp
kInI
aku jaOh dr mereka
aku punya tanggungjawab
aku perLu Laksanakan tuntutan
mungkIn kejaOhan InI mengujI dan menyedarkan aku
seberapa dan betapa aku menyayangI dan memerLukan mereka


ya!
aku sgt memerLukan mereka



dan
ya!
sesunggOh nya

aku amat menyayangI mereka


YA ALLAH..sejahterakan Lah hIdOp mereka
panjangkanLah usIa kamI semua
dan
harmOnIkan Lah hbgan kamI
tegOhkan Lah kaseh sayunk aku pd mereka dan hbgan baIk sesama kamI sehIngga akhIr hayat 
d dunIa + akhIrat



No comments: