Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

20.1.11

kerInduan

nape perLu rase mcm neh ek?
hmmm..mmg dh Lumrah hIdOp.
aku x bOLeh nk nafIkan.
aku sgt2 SAYANGKAN mereka.
aku sangat PERLUKAN mereka.
dan..mungkIn aku TAK BOLEH hIdOp tanpe mereka.


tp..
kenape kadang2 akan ade SUATU MASA & KEADAAN..ape yg aku sdg rase neh akan jd KONTRA?
kOntra yg aku maksOd kan..perasaan yg aku rase terhadap mereka adLh sesuatu yg NEGATIF.
kenape perLu ade rase sebegItu?
sebetOL nye..aku x nk.
aku nk..dLm hatI aku snts ade perasaan SAYANG, MEMERLUKAN dan TAK NAK kehILangan mereka.
bkn nye..MARAH, GERAM, KECEWA, m'JAOHkan dIrI dr mereka.
tp..
kadang2..desakan keadaan dan sItuasI serta sIkap mereka apabILa berkOmunIkasI @ memberI respOnd membuat kan aku berperasaan begItu.
dgn ayat yg sgt sImpLe..aku sgt rase annOyIng t'hadap mereka at that tIme!
haIh.



aku snts akan cube bersabar dan tOLerate dgn mereka.
AKU CUBE..tau x???
bIar pOwn..pd pandangan mereka aku neh seOrang yg KERAS KEPALA & TAK BOLEH NK TOLERATE dgn Org Laen.
tp..
bILa aku dh x bOLeh sabar..Itu yg kadang2 aku rase mcm nk NAEQ HANTU!
semue Org pOwn akan mcm tu.
PENYABAR mcm mane skaLI pOwn..4 sure ade skaLI dLm hIdOp Org tu akan ade tercaLIt dLm kehIdupan dIe yg DIE PERNAH BERTINDAK DI LUAR KESABARAN DIE.
even skaLI jep pOwn..mestI pernah jugak.
kan?
sO..x de manusIe yg terLepas.
cume nye..cara kIte semue neh BERTINDAK DI LUAR KESABARAN tu jep mungken x same.
kan???
Lg2..aku mudah BERTINDAK DI LUAR KESABARAN bILa berhadapan dgn Org yg sememang nye aku x kenaL @ Org yg aku x de perasaan sayang mahupOwn kasIhan pd mereka.
huh.



YA ALLAH..tetap kan Lah dLm hatI ku InI utk snts berperasaan POSITIF terhadap Org2 yg aku sayang dan Org2 d sekeLILIng ku.
kau tInggIkan Lah tahap kesabaran ku terhadap mereka & kau pereLOk kan Lah sIkap, pemIkIran serta rupa parasku..YA ALLAH.
YA ALLAH, ya tuhanku.
sesunggOh nye..hanya padaMU sahaja Lah aku bermOhOn dan berserah.
hanya padamu saja Lah aku MEMOHON.
makbuLkan Lah setIap dOa ku..YA ALLAH.



mOOd :
sangat merInduI ABAH, IBU, KAKAK, ADEQ, UJANG, ABU BAKAR, AZ, INT saat InI.
mOga ALLAH memberI aku kesempatan Lg utk BERTEMU & merasa KASIH SAYANG mereka sehIngga akhIr hayat ku...




No comments: